ЯКЩО ДІЙСНО ТРЕБА, ВИВЧИШ!

Якщо людині дійсно потрібно вивчити мову, вона її вивчить, незважаючи ні на що. Вивчить із відеоуроками, без репетитора, чи з ним.
🇵🇱
 Головне мотивація і розуміння для чого це все. Зараз я розумію, що конче мушу вивчити англійську. Чому? Тому, що  я переконалась у її необхідності. Лише зіштовхнувшись в реальному житті з  моїм незнанням, у мене з*явилась величезна мотивація та бажання вивчати не тільки її.
🇵🇱
Дайте мені з англійської мови те, що я вам даю з польської. Дайте мені весь розмовний рівень із всіма вказівками, вправами, поясненнями, як читати, писати, які вправи робити, які твори писати.
Дайте мені такий відеокурс, і я його куплю. Бо хочу вивчити англійську.
🇵🇱
 В мене є ціль. Якщо не знаєш для чого, не вивчиш. Знаю, польську вчать не від хорошого життя. Відповідно коштів у вас не так багато, аби платити репетитору за годину 59 злотих. Таку ціну беруть репетитори з англійської вживу у Польщі. І таких занять, аби вивчити від нуля на розмовному треба ой як багато.
🇵🇱


Як же важко знайти нормального репетитора. Чіткого, якісно пояснюючого, який не лиє водичку і не розтягує спеціально навчання, має застарілі методи. Сьогодні дзвонила до двох. Одразу відчутно хто який, навіть по голосу.
🇵🇱
 Ну я мушу дзвонити, бо я ніде не можу знайти такий крутий курс англійської, який я даю вам. Якби мені хтось записав з англійської точно таке, як я даю з польської, я б купила, не вагаючись.
🇵🇱
 


Але у вас має бути чітка ціль. Розлізлості та зволіканню тут не місце. Як же круто знати іноземні мови. Тоді весь світ відкритий.


Мова — це навик, який потребує зусиль та практики.
🇵🇱
Результати учнів 👉 @learn8languages88
#польська8

Коментарі

Популярні публікації