За скільки часу можна вивчити мову?

Я закінчила Львівський національний університет з відзнакою, спеціальність “польська та українська мова та література”. Я не є людиною, яка закінчила звичайні курси та щось тут буде вам розказувати. Викладаю вже майже п*ять років. Майже три роки живу у Польщі. Але як саме навчати людей та пояснювати матеріал мене ніхто не вчив.
· До всього я прийшла сама, із досвідом. І пояснюю так, як сама розумію, без води, не люблю говорити про все і ні про що. Мене часто питають, за скільки часу можна вивчити мову? ·
Дивіться, я навчаю за підручником Hurra po polsku,тому й записала за ним відео курс. · ●У цьому підручнику є 20 уроків, але один урок,польською lekcja, йде на два заняття, одне заняття триває 1 годину (я навчаю лише по скайпу). Тобто, якщо займатись два рази на тиждень, то в місяць буде 8 занять
·
●А нам треба грубо сорок уроків. Порахуйте, 8 +8+8+8+8 буде рівно 40, тобто перший базовий курс ви пройдете за п*ять місяців, і будете вміти говорити з поляками, працюючи, навчаючись, здасте карту поляка із цим рівнем
· ● Чому так довго? Можна і швидше пройти,якщо займатись 3 або 4 рази на тиждень. Так можна і за три місяці говорити. Також все залежить і від людини,одні швидко схоплюють, інші повільніше
·
●Я вам не пропоную швидкий експрес інтенсив, типу за шістдесят днів пройдете марафон і заговорите! Ні! Не заговорите так, як треба. Будете знати лиш окремі фрази або уламки теорії. А вам треба кістяк, повну картину мови, аби розуміти, звідки ж то ноги ростуть
·
Аби чогось досягнути, треба працювати. Постійно і систематично виконувати завдання. І то не лише вставити пропущені букви, робити тести. Ні, ні, ні! То велика праця над собою,боротьба із лінню. Легко ніщо не дається. От в тому і спокуса, що заманюють легкістю, аби лиш гроші скосити. ·
Я зараз у декреті. Тому занять по скайпу фізично не можу вести. Я це передбачила, будучи вагітною,тому записала курс за Хурою.

Коментарі

Популярні публікації