Чи польська легка?

Польська у сто разів легша за англійську. Я не знаю, чому польську ставлять на друге місце за складністю після китайської. Що ж там такого складного, хіба ті ś,ć,ź, szcz.

І то там нема що вчити? Може для нас українців, слов*ян легко, бо ці мови флективного типу, тобто мають сім відмінків. Іншим національностям важко вчити.

Скажу, я теж переживала, коли вступила на польську. “Як я її вивчу? Я ж не вмію читати? То ж іноземна мова? Нащо мені того!” Але помалу гризла граніт науки.

І знаєте, я своїм учням пояснюю все так, як сама розумію. Чомусь у всіх багато проблем із чотирма дієвідмінами теперішнього часу. Люди приходять чи то з курсів, чи ще звідкись, і кажуть, що то для них вища мамематика. Ну як?

Там ж все просто, тільки треба знати алгоритм, щоб не ускладнювати собі життя. Хтось йде іншим шляхом, просто зубрить відмінювання всіх дієслів, не розуміючи, до якої відміни що належить.

То не дуже вірно, бо вкінці буде плутанина. А все потрібно розуміти. У вас в голові має бути складений граматичний хребет, скелет мови. А вже потім накладайте на нього слова, звороти — м*ясо.

Але є ще один секрет успіху! Який!? Дізнайтесь у наступному пості.

Коментарі

Популярні публікації