МОї ВРАЖЕННЯ ВІД МІСТ ПОЛЬЩІ

Все чесно та правдиво! І це лише мої суб*єктивні враження! Одне, коли ти приїжджаєш в місто як турист, тебе усе захоплює, ти не помічаєш мінусів! Зовсім інша річ, коли живеш деякий час та можеш порівняти, тим паче, якщо жив у декількох містах.
.
Можу сказати, що Катовіце мене зовсім не вразили. Це центр Сльонського воєводства, так, як в нас області. Тут видобувають вугілля, тому мені вічно і смерділо паленим. Центру, як такого нема, лише довга вулиця, а не так, як у Львові Площа Ринок прямокутної будови. Ну якщо пошукати, то можна знайти свої цікавинки та чудові місця. Але місто однозначно не моє. Не притягує.
.
Далі Краків. Він прекрасний. Але, як на мене, то лише літом. Зимою теж, але смог вбиває. Відкриєш вікно, і вже в кімнаті їдкий запах диму. Навіть провітрити нема як. Хтось буде казати, що смогу нема, або він мало відчутний. Мені було чути і навіть дуже. Тому сім*ям з дітьми та людям, хворим астмою, я б не радила там жити. Хоча в 2019 році має діяти заборона палити всіляким непотребом в старих пічках.
.
Але я мало в це вірю. Дуже вже багато коштів треба, аби замінити всім, особливо пенсіонерам, старі печі на сучасний котел. Тому так дешевше всім і забруднене повітря. Ще й до того Краків знаходиться в низині, тому вітер не роздуває весь той сморід. От і маєш перше місце за забрудненістю повітря в цілій Польщі.
.
Краків зараз розбудовується, і багато роботи, але і конкуренція вища. Так, нагадує трохи Львів. Але я чула з уст самих поляків, що краков*яни трохи задирають носа. Може надто пишаються своїм містом — колишньою столицею Польщі.
.
Краків доволі комфортний, багато туристів, чути різні мови, тому не надто звертають увагу, на те, що ти іноземець. Вибирайте, краса міста чи здоров*я!?

Коментарі

Популярні публікації