Відгуки про курси

«Оля, доброго дня! Хочу подякувати Вам за онлайн курс польської мови з нуля за підручником Hurra, що придбала декілька місяців назад! Завдяки Вам навчилася читати досить швидко)) Так як уроки на польскій мові, то мозок мобілізується і починає швидко сприймати нову інформацію. Спочатку було нелегко, але поступово прийшло розуміння і процес пішов швидше. Вся інформація подається доступно і професійно. Також читаю Вашу сторінку в Instagram. З цікавістью дивлюсь і слухаю відео, вивчаю нові слова. Бажаю вам успіхів і натхнення!Дякую Вам! За уроки і за добрі слова!❤ З повагою, Ірина.»

Я вже вам писала історію створення мого онлайн курсу вивчення польської мови з нуля за підручником Hurra po polsku 1. Детальніше читайте за хештегом #мійкурс1.

Усіх разом уроків є 20. Пройшовши їх, ви матимете базовий комунікативний рівень володіння польською мовою, спілкуватиметесь з носіями мови. У кожному уроці може бути декілька відео, а також конспект, який можна роздрукувати. Ціна уроку лише 50 грн. Лише уроку, не відео. Тобто 50*17=850 грн. Бо три уроки доступні.
.
Усі матеріали та тести я скидую безкоштовно в якості бонуса. Уроки можна придбати як всі одразу,так і поступово.
.
Також можливе розмовне заняття зі мною по скайпу, про яке ми домовляємося особисто. На ньому я перевіряю домашнє завдання, якщо виникли якісь питання, та дивлюсь, чи добре ви засвоїли матеріал.
.
У відео уроках я вказую на вправи, які можна перевірити самому, глянувши вкінці підручника. Інші вправи я можу перевірити, якщо ви скинете мені фото без додаткового розмовного заняття.

Як виглядають уроки та проглянути доступні, можна на каналі.

Коментарі

Популярні публікації