Про кредити у Польщі

Кредити. Вся Польща на них сидить. В Україні я б навіть не думала про кредит, але і в Польщі теж? Ви зараз будете казати, що гроші на вітер, коли винаймаєш житло, а міг би платити за своє і не втрачати гроші. Все то так.

Але є інша сторона медалі. Краще я буду відкладати по трошки, те, що можу, аніж покладу собі ярмо на шию. Буду думати, що мені ще енну кількість років платити. Та те, чи буду я в Польщі ту кількість років. А може мені не сподобається, набридне, будуть якісь кращі можливості. Або ж просто повернусь в Україну.

А я все, прив*язана. Вже нікуди не поїдеш. В моєму випадку то були Катовіце, потім Краків, Лодзь, і тепер Варшава. Так, можна і взяти в кредит, здати в оренду, а самому десь поїхати. Так теж роблять. Але все ж я кредиту кажу ні!
|
Не хочу казати не, бо воно може прилипнути. Буду казати — без кредиту. Нам доводилось вже брати невеличку суму, але одне тільки усвідомлення, що ти комусь винен і мусиш з зарплати виплачувати протягом певного часу?

Щось тут не так! Без кредиту я спокійна! Дім все таке пасив,а не актив! Хто ж думає інакше, можливо таких більшість, вам до @itsme_tatjana . І це не реклама. Таня навіть не знає, що я її позначила.

Просто хочу робити іншим добро. І пишу все від щирого серця. Вигоди мені нема ніякої. Можливо комусь хоч одному допоможе, і я буду безмежно щаслива.

А тепер короткий словник

Кредит \ кредити -kredyt/ kredyty

Кредитор – wierzyciel, kredytor

той, хто бере кредит -pożyczkobiorca

платоспроможність -zdolność kredytowa (zdolność płatnicza)

В кредит – na kredyt

просити кредит -ubiegać się o kredyt

розмір кредиту – wysokość kredytu

договір -umowa kredytowa
|
взяти позику -wziąć pożyczkę

взяти кредит – zaciągać kredyt

Коментарі

Популярні публікації