Мій відеокурс на Карту Поляка!

Друзі,привіт! Хто має в майбутньому здавати екзамен на Карту поляка? Я можу вам допомогти. Адже записала курс відео, які підготують вас до здачі. Насправді до цього екзамену треба підійти дуже відповідально та ретельно. Бо дехто думає, що покажу документи, які підтверджують польське коріння і Карта у кишені.

Не знаю, може і є такі щасливці. Але перш за все, треба знати мову. Без мови ніяк. А ще знати історію, географію, відoмих людей, свята та традиції, та ще купу інформації, яку я особисто підготувала для вас.
·
Не вийде лише вивчити гімн та розповісти про герб та прапор. Все набагато складніше. Треба вивчити дуже і дуже багато інформації і щебетaти, як соловей. Я вас цьому навчу, покажу всі підводні камені та проведу темним тунелем.

У мене була учениця, яка здавала екзамену на Карту Поляка рівно п*ять хвилин. 💪Правда, пані Людмило @kokhanskaya2 ? Але ж і помучила я вас тим всім.
Нещодавно отримала питання стосовно того, як я в історії та культурі,та чому не пишу постів на цю тему? Тому і не пишу,бо маю цілий курс по цьому. Там все гарно розкладено по поличках. Суцільна картина. Тому і не хочу її розривати на якісь шматки тут, особливо історію. Яку потрібно вивчати послідовно, і лише тоді вона добре втрамбується!

Як ви вже знаєте, я люблю писати по суті,без води, і лише те,що потрібно і актуальне! Маєте,побажання, пишіть!

Коментарі

Популярні публікації