Для чого я створила свій YouTube канал?


В інтернеті є сотні уроків, навчань, поліглотів, де ви можете навчитись Польської мови. Суть в тому, що в них йде масова подача матеріалу без конкретних детальних пояснень. Якби ” Прошу вам! Вчіться, але самостійно”. Або ж подають все уривками, без цілісної картини.
.
Я ж подаю усе набагато простіше. Мої уроки побудовані на принципі “Як з репетитором”. Тобто все навчання поділене на уроки, в кожному я пояснюю усе до дрібниць. Єдина відмінність між навчанням у репетитора те, що ви мене не бачите. Саме мене, а не матеріал і пояснення 😊. Останнє ж цілком просто і доступно, без води і зайвої інформації, яка вам не потрібна в даний момент розуміння
.
Посилання у шапці профілю! Заходьте, навчайтеся і отримуйте задоволення. За детальнішими матеріалами звертайтесь в дірект,😊. Рада допомогти!

Коментарі

Популярні публікації