ВИ Б


Вже йде 5 рік мого життя в Польщі. Спочатку я ридала від суму за домом. Депресія, самотність. Польська мова довкола. Подорожі по містах Польщі. Постійні пшепровадзкі. І врешті, я змирилась, полюбила Польщу, навіть сама не хотіла повертатись в Україну. Але пізніше я виявила психологічну причину, небажання повертатись. А все не через те, що в Україні бідося і треба сидіти в Польщі.  Все значно глибше.
🌿
 І тут я почала порівнювати. Так, в  Польщі більша зарплата. Але й більший контроль з боку держави. Порядок так скажемо. Через це великі податки. Зус. Повно вимог, які треба виконувати, щоб відкрити бізнес. Важко здати матуру. Це так, як польське зно. Повно теорії у вузах, мало практики. Це я чую з вуст поляків. Дуже сильна закритість людей. Яка на перший погляд прикрита вічливістю.
🌿
 Але не у всіх. Є щирі люди. Як і всюди. І я на мить увила. А щоб було, якби всі українці, які живуть за кордоном, повернулись в Україну. Якби була така можливість, ви б це зробили. Тягне вас зараз додому? Відчуваєте ви зв*язок духовний із рідною землею. Напишіть в коментарях, особливо ті, хто вже давно живуть у Польщі.
⬇️

Коментарі

Популярні публікації