УРА

Я всіх питаю, чого ще потребуть люди, які живуть в Польщі, крім вивчення польської. І розумію найбільше, що психологічної підтримки. Вона потрібна у всьому, за щоб ви не бралися.
.
 Сьогодні до мене подзвонила жінка, яка дивиться мої ролики на ютуб і захотіла купити курс. Живе тут в Польщі, син теж. Вона знає, що таке репетитори і скільки треба коштів, аби з ними вивичити мову. Бо син вчив так англійську.
.
 Саме тому вибрала мої відеоуроки, бо вони економлять час та гроші. Мені навіть не довелося їй пояснювати, чому моя методика настільки ефективна і що ніхто такого ніколи не робив.  Вона одразу сказала, що обирала між багатьма, але зупинилася саме на моїх уроках.
.
 І я тішуся, що до мене притягуються мої люди. Які розуміють методику та підхід, бо там води зовсім нема. Ще було таке питання, чи правильно навчитися читати за відеоуроками. Без сумніву так.
.
 А ще вона визнає, що вчити будь-яку іноземну мову, це титанічна праця. Просто неймовірна. А для себе я зрозуміла, що мої клієнти - це люди, які живуть саме в Польщі і хочуть тут далі жити.
.
Тобто ті, які хочуть грунтовно знати мову, а не казати, що роблять на роботі з поляками і від них вчаться мови. Мову треба вчити грунтовно і говорити правильно.
.
На жаль, переважній більшості польську потрібно знати лише на примітивному рівні, бо їдуть на кілька місяців та повертаються додому. Видно то не мої люди. А ще  у таких людей, яким потрібні мої курси, у всіх одна проблема, про яку я колись згадувала " все знаю, а говорити не можу, як пес".
.
Чому така ситуація, є ряд причин. І все можна вирішити, повірте. Сьогодні так само говорила з українцем , який живе у Варшаві, і у нас вийшла така собі психологічна консультація. Я психолог теж, хто не знає, і якщо ви живете в Польщі і вам не вистачає психологічної підтримки, депресія, немає з ким поговорити, ви відчуваєте сум за домом, рідними, записуйтесь на консультацію і одраз стане весело.
.
 Це я вмію добре - підіймати настрій. Така моя місія. Дуже добре все поєднується, правда, і польська і психологія.  Хто хоче більше текстів на такі теми, то заходьте сюди @ola8torska. Там свіженький пост під'їхав.

Коментарі

Популярні публікації