САДОЧКИ

Ще прилетіло таке питання у дірект про те, чи можна віддати дитину у садок без знання мови. Я свою так і віддала. За це не переживайте. Ми вдома говоримо українською, а на вулиці чи з іншими дітками я на полській. Вона хоч і не може говорити, але вже знає окремі слова та все розуміє, повторює.
.
Діти швидко вчаться мов і ніякої мішанини не буде. Про щеплення то окрема тема. Хтось проти цього. Наприклад, сусідка наша проти, бо дитина саме після щеплень отримала аутизм. І вона має всі докази про те, що це саме вплив цього. Я можу сказати із власного досвіду, що я робила малій всі. Але що я помітила, що саме після чергової дози вона миттю перестала говорити, хоча до того щебетала. Є вплив на мозок.

 Я досліджувала цю тему. І зараз би не робила дітям того. В Польщі навіть є мами, з якими я про це говорила і є закон, де можна просто написати заяву, що ви проти.  На фейсбуці є ціла група, присвячена тому.

Але то є ваш вибір, чи щепити чи ні. Я просто ділюсь інформацією. Ну а те, що вам підтримка потрібна при переїзді в Польщу, то факт. А я таку підтримку надаю. Tут можете почитати @ola8torska.
.
Також я розробила власну методику не тільки з вивчення польської, а ще з пошуків себе. І вона унікальна в тому  плані, що базується саме на моєму досвіді.  Все розписано у мене на сайтах у шапці цього профілю.
.
 Це відеокурс, де я даю запитання, а ви пишете від руки. Так само є місячний коучинговий курс, і цілий інтенсив, де я зібрала всі свої знання, які черпала протягом п*яти років пошуків себе та свого шляху. І все це відбувалось саме на еміграції. Саме чужа країна, яка тепер стала своєю, мене змінила. А вивчення мови та боязнь заговорити це психологічна проблема.
.
Це свідчить про вашу закритість не тільки до поляків,  а й взагалі людей. Це не тільки мовний бар'єр, це бар'єр у спілкуванні та комунікації. Саме тому люди і не можуть заговорити. Страх зробити помилку не тільки в граматиці, а й по житті. А ще відчутність цілі, мотивації. От тому люди і не можуть схуднути чи вивчити мови, бо не розуміють себе, чи цього дійсно хочуть, чи їм це хтось нав'язав.
.
 Все закрито на глибинному рівні. Саме тому іноземні мови та психологія взаємодоповнюють один одного.

Коментарі

Популярні публікації