ГРАМАТИКА

Якщо говорити про граматику польської мови, то там і вчити нема чого. Основний кістяк, то лиш 7 відмінків, як і в українській мові. Ну і теперішній час. Там всього 4 дієвідміни. 3 і 4 дуже подібні між собою. Практично нема що вчити. Далі тягнеться минулий час. Там теж пояснювати десять хвилин.
.
А майбутній то взагалі легко. Це по суті половина польської. Решта то вже нюанси. З цим всім можна і карту поляка здати і вільно говорити з поляками, отримавши роботу мрії.
.
 Вищий рівень то вже умовний спосіб, наказовий, всі ступені дієприкметників та дієприслівників, числівники, множина чоловічоособових іменників та прикметників.
.
 Остання з усього того найскладніше тема, але якщо доступно пояснити, то в голові все поскладається на полиці. Коли я вчила, то для мене був темний ліс.
.
Але пізніше, навчаючи своїх учнів, я вивела для себе чіткий алгоритм, те, як сама розумію, тому це працює.  Всього з граматики назбирається десь 22 теми.
.
 І це вся граматика. Знаєте її і ніщо вам не страшне, повірте. Треба просто в голові мати всю картину, позбирати пазли докупи. А пояснити складне просто я вмію, то вже мені повірте. 

Коментарі

Популярні публікації