ВЕЛИКА СПРАВА


Ви навіть не уявляєте, як круто вчитися за відео чи аудіоуроками. Ділюся далі враженням про своє вивчення англійської. Ми домовилися з викладачкою сьогодні на 14 годину. Але вона перенесла на годину пізніше.
.
Почався урок, ми розмовляли в телеграмі. Вона почала мені пояснювати теорію, бо я попросила, що вправи робитиму сама, щоб вона лиш пояснила, як утворюються ті всі часи.
.
Вона почала, я одразу записую в зошиті, все конспектую, не встигаю, а  перебивати її не хочеться, а прослухати ще раз те саме не можу, бо вона далі пояснює.
.
Ще біля мене нудиться моя дитина, я не можу зосередитись.  І що я прошу. Я прошу її записати аудіо або відео пояснення тої теорії, щоб я могла прослухати, коли дитина піде спати, у тиші та спокої.
.
 І щоб дала вправи, які треба робити на ту всю теорію. Вона каже, що має конспект. Але конспект, то так , як пише в книжці, а  треба, щоб хтось пояснив.
.
От я б могла її аудіо прослухати безліч разів, розумієте, і  тоді, коли можу. Коли хочу. А не домовлялятися про час, як сьогодні, коли нам двом не виходить.
.
 І тут мене осінило. Наскільки круті уроки я записала з польської, але таких нема з англійської. Ви уявляєте, що я дала світові своїми уроками. Те, про що я кажу.
.
Ви дивитеся хоч 100 разів і коли хочете. Вам не треба сто разів просити викладача пояснити те сам. Якщо він поянив вам раз у відео. А якщо є якісь питання, то завди можна написати до викладача. Це ж так чудесно.
.
 Люди, я зробила велику справу для вас, не нехтуйте нею, а  вчіться, нехай моя робота не припадає порохом, бо вона вам полегшить життя, то я вам обіцяю.

Коментарі

Популярні публікації