ПОХІД У ЛІС

Сьогодні випадково у лісі зустріла українку з двома дітьми. І як я таки вмію відчувати людей. ЇЙ потрібна була ця розмова, влаштована всесвітом. Вона працює в магазині, але різати шинку цєнютко їй не подобається.
.
 Подобається саме робота на залізниці. Я запитала, де вона вчила мову. На що відповіла, що ніде. ТаК, як навчилась при розмові з поляками, так і говорить.
.
 Потім якась пані підійшла і  їй довелося сказати щось польською. Мені двох речень вистачило, щоб зрозуміти, на якому рівні її польська. Скажу так, на дуже дуже недоброму. Аби отримати роботу і посаду на залізниці, таке не пройде.
.
 Речення складаються у слова неусвідомлено, все граматично неправильно, плюс страх говорити та зробити помилку. І тут знову психологія. Вона сказала, що дуже червоніє, коли її виправляють. І боїться сказати і говорити ще раз і ще раз. Я їй дала свою візитку, захоче, то буде вчити мову якісно.
.
 Але вона теж мені допомогла у тому плані, що вкотре переконала мене в тому, наскільки добре я граматично знаю мову. Послухавши її говоріння, я зрозуміла, яку цінність можу дати людям. А саме навчити їх мови і допомогти знайти себе.
.
 Бо саме в розмові вона постійно казала, що теперішня робота їй не подобається зовсім і що вона мріє піднятися на вищий рівень. 
При розмові з поляками ви ніколи не вивчите мову грунтовно та правильно без ще додаткового знання граматики.Не досить говорити. Треба ще знати чому саме ви так говорите, аналізувати.
.
 

Тому рано чи пізно ті, хто думають, що знають мову, зрозуміють, що аби вибратися на наступний етап, треба знати належно мову. Для роботи в магазині чи прибирання може і досить знати два слова і невміло їх поєднуватиу  реченні, що вуха ріже.
.
Але для серйозної та високооплачуваної роботи цього ой як мало.  У цьому  і полягає саморозвиток. Чи ви будете докладати зусиль, чи то щоб вивчити мову чи зайнятись спортом, чи так і залишитесь на неулюбленій роботі з малою зарплатою та зайвими кілограмами. 

Коментарі

Популярні публікації