СПИСОК ВІДЕОКУРСІВ

За лінком в шапці профілю, відео як зайти, я розмістила в каруселі, там все розповідаю. Опис всіх моїх крусів на сайті. Є кожного курсу безкоштовні відео.
🇵🇱 Загалом це такі курси
⬇️ Поглиблений з нуля
⬇️
Поглиблений на вищому рівні, і якщо ці два закінчите, вважайте, польська в кишені. То мої два найкрутіші курси, які в мене є.
☝️ Далі котиться прискорений за місяць, там повно інфи, але я вважаю, це так, тяп-ляп знати мову. То якби ви причесали лише половину голови, або помили. Тобто частина жирна, а чатсина свіжа. От уявіть так з мовою. Але кому горить, і треба вже, то беріть його. Але потім все одно або мусите брати суто граматику з початкового рівня, а  бо весь поглиблений з нуля, про який я казала вище.
🌏☝️☝️☝️ Далі йде суто граматика з вищого рівня, це для тих, хто хоче повторити, а поторювати і вчити з хури 2 і 1 нема сенсу, бо раніше десь вчили, з репетиторами чи в мовній школі.
⬇️
Далі в мене курс для дітей від 5 років, записаний російською. Бо я вже не мала сили записувати і українською, зважаючи на те, що всі попередні курси записані двома мовами.
⬇️ Це повно інформації. Далі курс, де розбираю 10 польських пісень. І Курс, де допомагаю вам вивчити дієслова з різними префіксами.  Ще є курс, де ми вчимо тільки числівники. Але то вже для взагалі крутих, хто вже пройшов два рівні і тепер може братися за числівники.
🇵🇱⬇️ Ну і на десерт, Карта Поляка. Повно інформації, даю вам питання, які консул давав моїм учням і мегакруту книгу, із питаннями, які ви ніде не знайдете.
🇵🇱☝️ Признаюся чесно, трохи скучаю за заняттями по скайпу. Але самі розумієте, то саме поторювати нащо, якщо воно є у відео. Я не хочу витрачати свій час надарма. Краще психологічні консультації проведу або прочитаю відповіді, написані від руки, людей, які хочуть знайти себе.
🇵🇱
А вам теж не раджу розкидуватись часом та грошима. Його так мало, аби проходити все по колу і не мати результату. Я такого не люблю. Якщо вчити, то якісно та просто, і доступно. 🇵🇱
#польськамова

Коментарі

Популярні публікації