Про роди у Польщі

Так, я народжувала в Польщі. Я тішусь. Не тому, що тут кращі умови і все таке.
Так просто вийшло. А тому, що без двох доз епідуралки я б певно не
витримала. В Україні ж народжують без знеболювального, і потім шви
накладають так само. Я в шоці.
Такі матері такі просто героїні. В мене на сторінці був пост про роди, і всі
слова, пов*язані з цим. Шукайте. Тут трохи таке легковажне ставлення. Може
тому, що лікарі не хочуть надто лякати молодих мам. Наприклад, чула історію,
що хлопцеві потрібна була операція. Доктора півроку мовчали. Жінка нарешті
не витримала і полетіла літаком з Кракова до Києва. На другий день сину
зробити операцію, і лікарі були в шоці, чому батьки так тягнули. Коли ж до
польських лікарів мати вимагала пояснення, у відповідь почулось “Nie
chcieliśmy panią stresować”.
В Україні все суворіше. Часом аж занадто. Молода мамочка ітак не може
оговтатись від того, що її життя звалилось із ніг на голову, а тут ще її лякають
та повчають. Хіба ж вона раніше народжувала, має досвід? Сама тільки
вчиться.
Можливо це я тут потрапила на таких педіатрів, які лише погладили,
послухали, як задала питання, то відповіли, і помахали папа. Не було жодних
вказівок та настанов. Добре, що хоч положна, яка приходила перші два тижні
після родів, трохи мене заспокоювала. Потім вже мама приїхала. І стало трохи
легше. Але все ж перші два тижні то був жах. Чому ж ніхто не попереджує, що
так все змінюється?
Хто народжував тут, відгукніться, поділіться враженнями?

Коментарі

Популярні публікації