Про мою мандрівку до Польщі

Моя мандрівка до Польщі почалась на третьому курсі ЛНУ ім. І. Франка. Лише
чотири особи з групи безкоштовно відправляли на Літню школу польської
мови та культури у Тєшин — маленьке містечко на кордоні з Чехією. І в це
число потрапила я.
Аж цілий місяць я буду далеко від дому. І ще це моя перша поїздка за
кордон. Як воно, що там? Звісно всіх дивували рівні польські дороги. Я теж
їхала туди з відкритим ротом. Мені здавалося, що потрапила в якийсь інший
світ. Навіть після цього написала піднесений вірш “Я і Польща” польською від
того захоплення. Місяць пройшов чудово.
І ви уявіть, та поїздка була доленосною. Я зустріла там свого чоловіка. І якби
так не вчилась, і не потрапила у ту четвірку, то все могло б бути інакше. Але
всім керує Бог. Потім вже була мовна двотижнева практика у Вроцлаві на
наступному курсі. А згодом вже на п*ятому півроку навчання у Варшавському
університеті по студентському обміну.
Життя в гуртожитку Hera, перша робота, яку я найшла випадково. І як я тільки
умудрилась поєднувати це з навчанням. До другої години пари, а від третьої до
десятої вечора робота. Ще й дівчат своїх підбила на таку авантюру. Але варто
було. Бо за зароблені гроші ми поїхали у Стразбург , у Тезе. Отак все
закрутилось і почалося саме з мови.
Мені часто задають питання в дірект з приводу вивчення польської. Але
ще частіше це стосується процевлаштування, організацї бізнесу, організацї
свого побиту у Польщі. Так, звісно я можу порадити щось зі свого досвіду, але
я в цьому не спеціаліст. Моя галузь — це мова, та все, що з нею пов*язане. Але
добре, що є такі юридичні фірми в інстаграмі, які можуть вам в цьому
допомогти. Наприклад , яка створила новий проект, в рамках якого веде
безкоштовні правничі консультації для іноземців у Варшаві, які стосуються
легалізації працевлаштування та проживання. Консультації відбуваються по
суботах в офісі фірми. Щоб прийти, треба зареєструватись за номером
телефону.Якщо маєте якісь питання, то пишіть. А також пишіть мені, якщо
маєте питання, я теж допоможу, чим можу.
Як

Коментарі

Популярні публікації