Пишіть мені для запису на консультацію

Друзі, хочу трішки розповісти про себе. Я є викладачем польської мови.
Магістром філології. Навчалась у ЛНУ імені Івана Франка та закінчила
навчання із червоним дипломом. Потім почалася моя робота у мовних школах
Львова та заняття по скайпу. Однією з перших я почала вести уроки онлайн по
скайпу, хоча у далекому 2014 всі досить скептично ставились до таких уроків.
Але скажу вам так, багато залежить не тільки від підручників, часу та способу
занять, скільки від тої людини, яка вам пояснює матеріал. Слід враховувати її
ставлення, чи відповідально вона підходить до процесу навчання, чи хоче
бачити результати своїх учнів. Саме польська мова вплинула на те, що я зараз
мешкаю у Польщі. Більше п’яти років я проводила заняття по скайпу онлайн.
Побачила, що моя методика дає результат, учні вчаться досить швидко
говорити та здають екзамени на Карту Поляка. Але вагітність та народження
доньки не дозволили мені далі вести заняття, хоча люди постійно писали та
хотіли навчатись. Тому я подумала, що добре було б записати відеоуроки, але
не прості, а точно такі ж, як я вчила по скайпу, з моєю методикою, з тими ж
підручниками, бо я це все випробувала на практиці. Перші результати додали
мені сили та віри, тому я зараз про них розповідаю. Бо хочу, аби моя робота вам
допомагала реалізовувати ваші цілі за допомогою польської мови. Останній я
дуже вдячна, бо саме вона привела мене у сферу психології та коучингу. Тому я
закінчила навчання та здобула сертифікат коуча. Хто не знає, це людина, яка
допомагає вам досягти ваших цілей, всіляко підтримує, мотивує, та надихає.
Тепер я це застосовую і у сфері навчання польської, практикуючи
лінгвокоучинг. Тому якщо у вас є проблеми із вивченням польської, пишіть
мені. Проведемо коуч- сесії, де визначимо пріоритети та зрозуміємо ваші
істинні цілі та бажання. Також я допомагаю людям знайти призначення,
зрозуміти, чого дійсно вони хочуть. Тому пишіть мені у соцмережі та
дізнавайтесь більше.

Коментарі

Популярні публікації