Чи навчаю я по скайпу?

Мене часто питають у діректі, чи веду я заняття по скайпу. Вже п*ять років я
навчаю, з яких три — це скайп. Уявіть, я мала по шість-вісім занять щодня. І
часто так траплялось, що всі люди були на майже одному рівні. І мені
доводилось повторювати одне і те саме вісім разів підряд. Як вам? Вкінці дня я
була вже, як wyciśnięta cytrynka. Так, і горло боліло, і втома. Але не так це, як
те, що я віддавалась на кожному занятті на 100 %. Віддавала всю свою енергію,
силу, а коли скайп вимикався, я видихала. Тато не раз жартував “Та запиши то
все, шо ти говориш, на диктофон. І включай!”. Я ж відповідала, що так не
можна, як то буде виглядати. А потім під час вагітності мені стрельнула ідея,
подібна до татової, але зовсім в іншому руслі. Я почала записувати відеоуроки.
Те саме, що я поснюю, але на відео. Так, мозок тоді працює страшно, генерує
стільки ідей! Тому народжуйте, якщо хочете розкрити всі потаємні чакри, які
зараз у вас сплять. Я навіть почала твори писати. Не польською, українською.
Отак і зародився курс відеоуроків ідентично як вживу зі мною. І я передбачила,
що дитина мені не дасть викладати, принаймні перші роки після народження.
Тому уроки дадуть можливість бути мені у різних місцях одночасно! Якщо
фізично я не можу всіх охопити! Тому слухайте себе, шукайте себе, відповідь
всередині!
Чи хотіла я переїжджати до Польщі?
Знаєте, мабуть, ніколи б не жила за кордоном. В мене не було такої цілі. Та й на
польську філологію потрапила зовсім випадково. Коли була малою, страшно
ненавиділа оті всі пше, пше, ść. Але коли ми кажемо “Не”, воно до нас липне. І
потім виявляється, що то був найкращий варіант, який приготувало нам життя.
Чи боялась я? Так! Постійно торочила, як вивчу польську з нуля? Я ж нічого не
знаю, та й польського коріння не маю?! Але буквально за рік навчання в універі
осилила її на початковому рівні. Наступні курси пішло вже детальне вивчення,
було купа непотрібної інфи. Що вона непотрібна, то я вже виявила, коли сама
почала навчати. Все прийшло з досвідом. А у вашому житті були такі випадки,
коли оте “Не” прилипало до вас?)

Коментарі

Популярні публікації