Як нарешті вивчити польську!

До мене часто звертаються з питанням "Все розумію, а говорити не можу!
Читаю книжки, дивлюсь фільми, а з розмовною ніяк!". Я розумію, що вам
ліньки вчити граматику, бо вона нудна і важка. Але польська граматика, то не
англійська. Звісно декому англійська легша. Можливо тому, що там слова не
відмінюються. Але тим польська легша, бо подібна до української. І якщо аби
хоч якось говорити англійською, вам вистачить читати книги і дивитись
фільми, то польську якраз треба вчити, роблячи акцент на граматиці. Бо слова
відмінюють через відмінки. Не будете ж ви казати "Я маю гарна дівчина". І
граматику ви вчите один раз, але якісно. А не сто років, плутаючись у часах та
закінченнях. Все чітко і ясно. Ви не зможете з*єднувати слова в реченні, якщо
не знаєте базової початкової граматики. Важливо почати, а далі все піде легко.
От тоді ви вже зможете казати, що знаєте польську, якщо будуватимете свої,
власні усвідомленні речення. Я розумію, що вам хочеться чим пошвидше
заговорити. Але як ви мені будете переказувати текст, якщо кажете постійно
Mam jedna minuta замість Jedną minutę, не розуміючи чому!? БО це знахідний
відмінок, і аби довести все це діло до автоматизму, слід хоча б раз прослухати
теорію у моєму відео курсі, а потім закріпити це діло на практиці. Все залежить
від вас. Вперед.

Коментарі

Популярні публікації