Моя методика вивчення польської мови запатентована!

Друзі, я запатентувала свою методику вивчення польської мови, яку я перевірила на практиці протягом свого багаторічного досвіду викладання. Можете переглянути сертифікат.

⠀Відеоуроки польської мови є непростими, а записані ідентично як вживу з репетитором.
Це моя унікальна методика, за якою я навчаю людей вже майже 5 років, і вона дійсно дає результати. Ніде більше немає таких відео, а саме за підручником поступово крок за кроком.

Я назвала курс відеоуроків “SY-LA-BA”, адже з польської це слово перекладається як “склад”. Саме із складів утворюються слова, зі слів речення. Так і люди вивчають польську мову, поступово будуючи всю систему мови, її хребет.

А не вивчають інформацію уривками, не маючи повної картини. Сподіваюсь, що моя праця допоможе людям, адже саме для цього я записувала свої уроки.

В інтернеті є сотні уроків, навчань, поліглотів, де ви можете навчитись польської мови. Суть в тому, що в них йде масова подача матеріалу без конкретних детальних пояснень. Купа непотрібної інформації, передивившись яку, людину не знає з чого починати. Якби " Прошу вам! Вчіться, але самостійно". Або ж подають все уривками, без цілісної картини.

Я ж подаю усе набагато простіше. Все навчання поділене на уроки, в кожному я пояснюю усе до дрібниць, цілком просто і доступно, без води і зайвої інформації, яка вам не потрібна в даний момент розуміння.

Спочатку це були просто відеоуроки, яі я розмістила на своєму ютуб каналі. Люди почали переглядати, підписуватись. Я замислилась вперше. Потім почали надходити повідомлення

- “Оля,мені уроки дуже допомагають! Раніше якось не йшло!
Я — А де ви раніше вчили мову?
- На курсах у мовній школі з репетитором вживу!
Я — І вам не допомогло, а відеоуроки допомогли?
- Так.
Я — А що було б, якби ви займались зі мною вживу по скайпу? (хвалитись не люблю, але у розмові само вирвалось)

Це не давало мені спокою, і я вирішила, що допомагатиму людям, структурувавши свій курс та оформивши його.
⠀Одразу попереджаю, що це не курси для лінивих, де відкрив, подивився та забув.

А наполеглива праця. Можна сказати рутинна,яка доводить ваші знання до автоматизму.

Бо аби чогось досягнути, треба постійно працювати. З мовою так само.

Коментарі

Популярні публікації