Рейтинг польських супермаркетів

Рейтинг польських супермаркетів
1. Dino (про такий не чула)
2. Intermarché
Stworzono mocną ofertę kategorii świeżych, składającą się z produktów nabywanych
najczęściej u lokalnych dostawców lub wytwarzaną na miejscu (np. mięso i wędliny).
3. Piotr i Paweł
W 2017 roku sieć Piotr i Paweł stanęła na rynkowym rozdrożu. Na rozwój sieci
zaczęło brakować środków, handel internetowy furory nie zrobił, a klienci w
niektórych lokalizacjach (szczególnie w mniejszych miastach) nie raczyli docenić
atrakcyjnej oferty.
Bawiąc się w handlową parapsychologię można stwierdzić, że nad sklepami
delikatesowymi w Polsce wisi fatum. Bomi i Alma przestały istnieć, a właściciele
Piotra i Pawła poszukują obecnie inwestora strategicznego. Bardziej racjonalne
wyjaśnienie sprowadza się do „wrażliwości cenowej” polskich konsumentów.
4. Polomarket
5. E.Leclerc (supermarkety)
6. Carrefour Market
7. Stokrotka
8. Tesco (supermarkety) Tesco likwiduje niektóre placówki, zwalnia pracowników,
ogranicza sprzedaż online. В Лодзі біля нашого будинку якраз саме один
закрився відділ.
9. Topaz
Wysoka pozycja sieci Topaz wskazuje, że na polskim rynku jest miejsce dla
regionalnych operatorów, którzy potrafią konkurować z gigantami polskiego rynku
10. Frac W pierwszej dziesiątce znalazła się sieć najmniejsza pod względem
wielkości, lecz chyba największa „handlowym” duchem. W supermarketach tej marki
chyba najbardziej wiarygodnie brzmi slogan, że klient jest królem. Firma posiada
wystrój raczej niespotykany w dużych sieciach, a klienci czują się w tych placówkach
zdecydowanie komfortowo.
Ну а де ж славнозвісна Biedronka та lidl? У першій люди купили м*ясо та
потруїлись в Лодзі. Також додаю скрін повного рейтингу. Гортайте карусель. А
де ви купуєте продукти, в якому супермаркеті, або ж може на targowisku,
ryneczku - базарчику? Діліться,бо не хочеться самій їсти та дитину годувати
хімікатами, хоча від них тепер не втечеш!

Коментарі

Популярні публікації